View Single Post
Hei

Jeg har akkuratt registrert et enkeltmannsforetak i brreg og ble dagen etter oppringt at panlegis som spesialiserer seg i å åpne utenlandske selvskaper i norge og gi deg et såkalt nuf, og de ramset opp alt det fantastiske med dem.

Jeg hørte på hva de sa og ting hørtes jo flott ut for den idioten som jeg var og de fikk sakt meg til å si ja per telefon, jeg har ikke betalt noe fordi jeg ikke hadde dekning på noen av mine kontoer men de har satt klart for trekk og skal ringe meg imorgen for å avtale mer og igjen den dagen det er betalt. Dette er noe jeg absolutt ikke vil være med på etter at jeg har lest mye dårlig kritikk på nettet av dem.

Er det noen som vet noe om dette, har jeg fortsatt sjans til å si nei ettersom jeg ikke har betalt? eller er jeg f*ckd?

Og vil helst ikke at folk skal fortelle meg hvor dum jeg er, for det merker jeg på hele kroppen selv :/

Når de ringer imorgen kan jeg da si nei at de skal ta bort det trekket som står der, burde jeg kanskje også spørre banken om nye bankkort også? for sikkerhets skyld?

Værsåsnill å hjelp... hadde vært veldig fint

Mange takk
Kristoffer