View Single Post
Experientia docet
UrbanFreak86's Avatar
978
Selv om at mitt innlegg muligens kan leses som at jeg er 100% i mot innvandring så er dette feil.
Jeg tror Norge hadde hvert et meget kjedelig land uten våre brødre med litt eksotiske tendenser.
Våre eksotiske brødre/søstre har jo faktisk bidratt til både verdiskapning målt i kroner og øre,
men i tillegg kulturelt sett, de har faktisk en del gode verdier som kanskje har forsvunnet i Norge
de siste 50årene.
Vi er jo ikke akkurat det mest entreprenøriele folkeslaget for å si det mildt, å her har vi virkelig behov
for andre impulser som mennesker fra andre nasjoner/kulturer kan bidra med.
Jeg bryr meg fint lite om en moske blir opprettet der å der.
Jeg for både arbeids og asyl innvandring til en hvis grad, alikevel så synes jeg det er viktig å
debattere de negative sidene også.
Integrering er ikke gratis selv om at Batabusa tror dette.

Selv om at vi ikke sliter med de samme problemene som svenskene (svenskene er jo helt forferdelig på å håndtere
innvandrere), så synes jeg det er viktig at vi prioriterer integrering.
Altså at vi bruker mer penger på dette integrering, nordmenn kunne vært litt mer åpne, mer inkluderende.

Jeg tror at grunnen til endel nordmenn kanskje blir anti-innvandring, baserer seg på alle de overskriften i media om
at enkelte innvandrere ikke vil at deres barn skal ha svømmentrening med andre barn.
Ikke vil la seg undersøke av en kvinnelig/mannlig lege, kommer fra land for voldtekt, æresdrap, drap på homofile
er akseptert.
Da er det vel kanskje ikke så rart at mange nordmenn blir skeptiske !
Sist endret av UrbanFreak86; 24. april 2017 kl. 06:57.