View Single Post
Trådstarter
30
Sitat av vetikkemedturbo Vis innlegg
Alternativt kan du la være å drikke alkohol, siden det demper effekten du får fra MDMA.

Det kan også hjelpe å ikke ha spist 1-2 timer før du tar MDMA, da blir det raskere tatt opp av kroppen.
Vis hele sitatet...
Liker å drikke litt alkohol samtidig, blir så innmari tørst hvis ikke, vann drikker jeg lett for fort. Og i tillegg ser man bare litt full ut for utenforstående hvis man drikker (så lenge man ikke er super tura).

Spiste ca 2-3 timer før, men hadde spist litt mye da, Så sikkert derfor ting tok tid.

Tenker jeg legger meg på ca 100-125 mg neste gang, hvis det skal kombineres med et par enheter alkohol. Litt avhengig av setting. Har ikke planlagt neste tur enda, trenger en liten pause.

Sitat av frtoretang Vis innlegg
Ja du kan finne renhet, styrke og også cuts ved hjelp spectrum analyse. Dog krever det at du er villig til å legge inn innsats. Ved hjelp av spektrometer kan du analysere feks piler, pulver og krystaller. Det er endel åpne databaser som du kan bruke for å finne match, og open source programvare som fikser dette.

Enkelt sagt så måler du med lys feks IR kjemisk innhold, også finner du matchende signaturer.

feks: spectralworkbench.org
Vis hele sitatet...
Ok. Tror det blir litt mye stress. Vi tok bare 3 ulike fargetester for å sjekke at det var mdma. Om den er svak får vi heller bare redusere litt mer utover kvelden.
Sist endret av krsP; 21. august 2017 kl. 11:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.