View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Silkeveien Vis innlegg
Hei, jeg lurte litt på om noen har opplevd det samme eller vet hva som har skjedd, greia er at jeg har holdt på med nåla i en del år nå, og vet godt hva ett bomskudd er, og kjennes ut som.
men når jeg skulle sette ett istad med amfetamin, så traff jeg fint (noe som ikke er vanlig på mine årer lengre, så var jo chill og slippe sitte og stikke overalt) uansett så begynte jeg trykke sakte inn, alt kjentes normalt sjekka til og med etter svar underveis for og være på sikre siden siden, årene mine ikke er helt gode som sagt.
Men.. når jeg hadde tatt den ut og la press med papir så merka jeg plutselig etter et par minutt det gjorde litt vondt, å når jeg sjekka hva det var så hadde det kommet en liten klump inni blodåren litt lengre oppfor der jeg satt som er øm og vond.

Er også forresten veeeldig nøye med filtrering, alltid ny nål med engang om jeg bommer, alko whipe der jeg skal sette, pluss koker det uansett når det er speed siden jeg ikke stoler helt på den norske kan du si

glemte forresten legge til at det kan ikke være blodåren som er dårligere/bommet på eller brukt på lenge, da jeg har brukt lysken i en god stund nå siden alt annet var oppbrukt, men har jo på grunn av dette fått tilbake masse fine årer på armen som jeg satt i nå
Vis hele sitatet...
Ey. Ser tråden er noen år gammel men jeg sitter og googler meg ihjel og finner heller ikke noe om akkuratt det problemet.
Holdt på av og på med nåla 10år ish, og ifjor hadde jeg en sprekk.

Da først merket jeg det samma. Bytter på men har min favoritt åre på venstre arm inni albuen. For det meste pepper. Er slitsom-tvangstanke-renslig,desinfiserer, bytter alltid styr osv og hele den regla, bommskudd kjenner jeg altfor godt til og detta her er noe helt anna just sayin.
Men såklart er de slitne og skjøre og flere ødelagte. Uansett..

Sprekken ifjor. Ved IV la jeg plutselig merke til at det svei/stakk/elektrisk følelse(vanskelig å forklare) kun på en liten flekk nesten helt ned mot håndflata, og kun der. Da merka jeg hadde en liten kul der. Det er da samma åre jeg setter i, men langt stykke unna selve stikkstedet. Etter jeg trøkka, ingen problem, helt til det kommer ned åra og treffer kul’n. Da svir det/prikker/stikker litt men KUN der. Så går det over etter hvert. Virker som om noe gjør at det blir altfor trangt i åra og at det tar tid for væsken å passere videre. Ikke peiling i det heletatt og finner ingenting lignende, så jeg bare synser as.

Drikker foressten masse vann hver dag og jogger/er aktiv så er hydrert.

Ringte legevakta ifjor etter jeg oppdaga det, noe jeg kunne gidd faen i. Ble møtt med kjeft, stigma, narr, beskjed om å skjerpe meg og blir sett ned på.
Sorry jeg sporer litt av her men hva faen blir forbanna
Åreknute, that’s it. Eneste jeg fikk SVAR på. Var jo såvitt han var bortpå arma
Sendte inn klage på han for å si det sånn.

Satte meg en smell fra litt sia etter et langt opphold. Samme skjedde. Større kul ble det også. Men den er såpass liten at du må se ettern da, heldigvis. Fikk IV på sykehuset i den samme åra da jeg skulle i narkose ifjor og, svei samma plass og dem skjønte ikke hvorfor det svei.

Blir nokk en tur til fastlegen uansett.
Så, har du funni ut noe mer eller evt hørt om noe lignende TS? Hvordan er det nå foressten?

Ble et rotete innlegg som vanlig