View Single Post
Sitat av 5FDP Vis innlegg
Nei det gjorde jeg ikke. Greit og få rydda opp i det. Skal ta det med videre i ryggsekken. 12+12=24 det samme som i ett døgn. Takk. Og vist du ikke trodde jeg viste det så kan jeg forklare hva jeg mente med dobbelt så mye.

Ts var inne i en periode på 3 uker med mye jobb. Det jeg mente med dobbelt så mye er og jobbe lange dager i ett helt år skjønner du nå hva jeg mente?
Vis hele sitatet...
Nei, ref NodSquad.
Skjønner ikke hvorfor du blei så hissig, eller hva som skjer med matematikken her? Sånn som du formulerer deg burde du heller forvente misforståelser.

Sitat av NodSquad Vis innlegg
At et helt år, altså 52 uker er det dobbelte av 3 uker? Hva slags jobber er det du har a? Menneskelig makuleringsmaskin? Du høres ikke stort mer nyttig ut
Vis hele sitatet...

Sitat av KUche Vis innlegg
Ikke snakk for meg. Jeg visste at jeg kom til å bli avhengig av stoffer første gang jeg prøvde det, faktisk så ung som fjorten når jeg prøvde snus.
Vis hele sitatet...
Hva er det? Snakker du om "stoffer", eller snus?
Jokkerella er altså helt ute og kjøre med sin post fordi du er planlagt narkoman som prøvde snus i en alder av 14?

For å sette ting i perspektiv var du seint ute.

Tobakk er ikke regnet som et "stoff", ikke en gang ett rusmiddel. Det er et røykfritt tobakksprodukt. At jeg fikk prøve tyggetobakk som liten fungerte heller forebyggende. Men folk er forskjellige.

Generell konklusjon: folk undervurderer språket vårt, og enser ikke hvorfor man må være spesifikk. Ekstremt mange både skriftlig og muntlig som forventer at alle andre bor inni hjernen deres, og når misforståelser oppstår er det alle andre som er dumme, å omformulere seg streifer ikke hjernen. Det handler bare om å stirre som en fornærma ugle, banne og sverte. Helt bak mål! Veit ikke om det har blitt bedre eller verre, men jeg sliter ekstremt rundt sånne folk, og de kryr... Det eneste man sitter og lurer på etterpå er hvem av oss har en diagnose, for her er det noe alvorlig feil. Er det så vanskelig å heller prøve å forstå hvor misforståelsen ligger? Vurdere muligheten for å snu pekefingeren 180 grader? Er det SÅ smertelig?