View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvilke stoffer er bra nær man skal jobbe en del masse overtid!? Er på lager og har hatt 2 uker med 12 timers dagee har 1 igjen, er speed bra? Har 1 uke igjen
Vis hele sitatet...
Jeg mener du burde bite tenna sammen, eller si nei.
Planlagt overtid er ikke lov med mindre bedriften har pålagt det, da skal det være fare for liv og helse, og det må søkes om på forhånd.

Går du på midlertidig kontrakt, eller jobber innen en spesiell bransje? Da skjønner jeg det litt bedre. Men det er fortsatt ikke verdt det. For det vil gjøre deg enda mere sliten, samt hissig og føre deg ut av arbeidslivet rimelig kjapt. Har selv sett det hvor fort det kan gå. Du får ikke mere muskler av speed, og energien må jo hentes ett sted. Bruker du dette KUN en uke vil jeg fortsatt påstå at fare for vedvarende avhengighet er stor. Alt du vil etter den uka er å sove eller speede mer. Du blir glad og energisk, uten å vite hvorfor, samtidig som du kjører kroppen og psyken enda mere til hælvette som igjen gjør at du trenger speed for å "normalisere".

Sitat av 5FDP Vis innlegg
Se Men som jeg prøver og si så er hjernen kapabel til mye mere en vi aner vist man bare klarer og presse seg selv/flytte grenser
Vis hele sitatet...
Men er det noe mål å jobbe hele livet? Jeg har jobbet hardt og mye overtid sammen med folk som brukte både kokain og speed, men skjønner virkelig ikke det opplegget kvantietsbedrifter kjører nå. Dårlige arbeidere er ikke bra nok, fjernes før prøvetidens slutt med stempel som "ikke interessert". De flinkeste sliter seg ut og ender med sykemelding eller som klagende droner. Også har du sånne idioter som meg da som skal ha normale dager fordi man er dritt lei av og blir sint bare av å høre ordet. Spesielt når det alltid er pga manglende planlegging eller litt for flinke selgere. Gjerne får du spørsmål omtrent ved stemplingsuret. Nei faen heller, du skal jo føle at du eier ditt eget liv selv om du er ansatt i en bedrift.

Sitat av 5FDP Vis innlegg
Får du hode over på rette tanker kan du jobbe dobbelt av det du gjør i dag.
Vis hele sitatet...
Du veit at det dobbelte av 12 er 24 og at døgnet består av 24 timer? Sikkert gøy å tenke tilbake på alle 24 timers dagene mens man ligger for døden og teller cash.