View Single Post
Sitat av Blastabel Vis innlegg
Litt småtrist å måtte ruse seg på stoffer for å holde lengre. Mest sannsynlig vil dette bare forverre forholdet ditt til samleie, samt øke risikoen for alvorlige bivirkner på lang sikt.
Vis hele sitatet...
Har du kilder på disse alvorlige bivirkningene, eller en studie som viser til dårligere sexliv?
Og hvor blir man rusa av en tablett smertestillende 50mg tramadol, det er god grunn til at man får de, men arbeidsskader skal vell ikke lindres i din perfekte verden?
Når ble øl et stoff?
Hva er egentlig "stoffer"?
Tror du er litt biased.

Hva med all helsekosten som skal øke potens og lyst for de som er litt eldre, er det også trist?

Om jeg ikke er kjent med dama så holder jeg sjeldent mer enn to minutter uten hjelpemidler og det kommer enkelt å greit av at jeg ikke har random hookups og onenightstands, det er selvfølgelig ingenting å være flau over, men siden jeg har tenkt å se dama flere ganger så vil jeg gjerne imponere litt ved første samleie, does that make sense to you?

Når man er blitt kjent og trygg på hverandre og har seg regelmessing så er det jo enkelt å holde seg, men det tar litt tid å komme til der hvor man er så komfortabel med hverandre at man klarer å styre kroppen helt, ihvertfall i mitt tilfelle.

Trist å ville gi dama en bra kveld?
Det er trist å hate på andre bare fordi de ikke gjør ting som deg.