View Single Post
Sitat av Tigerlilje87 Vis innlegg
Jeg prøvde meg på kakao, lagde varm kakao rørte inn det brune og drakk.

Har ingen erfaring med brunt annet enn noen mislykkede forsøk på å røyke det.

Fikk skikkelig noia og trodde jeg skulle dø da det kicket inn etter ca. 1t. Jeg tok ikke mye heller, kicka sjukt og aner ikke hvordan rusen på brunt skal føles. Jeg gikk helt ut av meg selv og mista tidsperspektivet helt, trodde jeg ikke kunne gå og fikk beskjed om at jeg gikk vanlig. Kroppen rista/skalv (fikk også beskjed her om at jeg verken rista eller skalv). Føltes ut som jeg havna i en psykose/hadde en skikkelig bad trip. Eller så så fikk jeg i meg altfor mye.

For meg så er det helt uaktuelt å prøve dette igjen. Fikk beskjed i etterkant at det er sjelden for han som ga meg dette å få så potent brunt, han sa det var 6/6 og kom i svære plater.

Men svar på ditt spm., som sagt, jeg lagde bare varm kakao og rørte det inn. Spiste det som ikke løste seg helt opp i bunn. Etter ca. 1 time sa det pang og fikk total panikk og var høy som et hus.

Følte meg skakk 1 dag etterpå.
Vis hele sitatet...
Yes sånn her er det å overdosere cannabis, veldig ubehagelig. Mye mer kontroll når man røyker det for da kan man bare ta litt og litt og man slipper at det varer et helt døgn om man tar for mye.