View Single Post
Do Not Conform
oriento's Avatar
Trådstarter
81
Sitat av Prblmvksn Vis innlegg
Det er forskjell på norsk og nordmann. Norsk blir du aldri. Det er oss som har norsk blod. Om jeg jobber et år i Kina og min samboer føder vårt barn der, så er jo ikke barnet kinesisk. Det er norsk. Det samme gjelder jo om vi flytter til Kina i senere tid. Selv om vi får kinesiske pass, så er vi for alltid norske med norsk blod. En sau født i en stall er ikke en hund.
Vis hele sitatet...

Kjære vene... her er du på tynn is! Det er kun 4 blodtyper blandt OSS mennsker (norsk blod...bufffffff) ... mulig typene gjelder for dyr også uten at jeg gidder å google det! Selv om du er såkalt norsk så vil ditt liv kunne bli reddet av en BLODEKTE afrikaner . at du gidder å blande sammen arter i eksmeplet ditt om en sau født i en stall... ærlig talt... et menneske er et mennske selv om det er født på månen, vi er samme arten med tre under raser! og det er forøvrig en sau hører ikke til arten hest og dermed heller ikke hest uansett hvor den blir født! dette blir for meg så lavt at egentlig anser jeg meg ET GOOOOODT HODET hevet over ditt nivå! Men for all del...ditt bidrag styrker min sak, så tusen takk for at du "løfter på sløret"
Sist endret av oriento; 2. mars 2016 kl. 20:51.