View Single Post
Do Not Conform
oriento's Avatar
Trådstarter
81
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Nei... Men også ja.

Altså. Idioter er, per definisjon, idioter. Folk som oppfører seg så idiotisk mot jenter er idioter. Når idioter får kritikk, så reagerer de normalt som... idioter. Det vil si at i stedenfor å ta kritikken til seg, vurdere den og kanskje endre sin idiotiske adferd og be om unnskyldning - slik anstendige mennesker ville gjort - så vil idiotene gjerne svare med enda mer idioti. Og idioters repetoar er repetitivt, endimensjonalt og idiotisk. Når du irettesetter en idiot for misogyni er det ikke utenkelig at han griper etter det første og mest idiotiske halmstrået hans idiotiske hjerne kommer på i farten - rasisme.

Du møtte idioter. Og ikke bare vanlige idioter, men umodne tenåringsgutter med markeringsbehov, manglende folkeskikk og selvinnsikt som en yrkespolitiker. Du kan ikke forvente en rasjonell samtale med slike. Og... det er stort sett bare slike folk som oppfører seg sånn mot jenter på gata uten å ha tre i promille.

Forøvrig synes jeg din reaksjon var fantastisk, men utsagnet ditt hadde kanskje vært enda sterkere om du hadde sagt "i et sivilisert land" fremfor "Norge" - det er jo ikke bare her til lands denslags adferd ikke er godtatt.
Vis hele sitatet...
OMG!! Nå måtte jeg slå opp alle dine fremdord i ordboka før jeg kunne forstå ditt innlegg...! Jeg er forsåvidt av samme rase som "dere". selv om jeg er fra et annet land og har litt mørkere trekk enn dere, så jeg anser det ikke som rasisme! hadde jeg død og mitt skjelett hadde blitt funnet om tre tusen år så hadde de anslått meg som en kvinne av arisk rase... at både religøst diskriminreing, fremedfrykt og farge diskriminireing skal feies under "rasisme" hadde gjort dette uholdbart for meg! så jeg er nøye med mine definisjoner. vil også si at i mitt hjemmeland ville jenten i dette tilfelle blitt kalt en hore og muligens blitt steinet... mens gutten hadde vært et "offer" for en "hun-djevel".. mine prefernaser er basert på Norge og Iran.. der Norge er landet som er mot slik adferd.

Sitat av Sinken Vis innlegg
Men gjelder ikke det alle mennesker da? Jeg er helt sikker på at nordmenn ikke er den eneste folkegruppen med idioter
Vis hele sitatet...
I mine relasjoner så er nordmenn prakt eksmplet på rettferdighet mellom skjønn. at jeg som KVINNE våger å snakke en mann til rette, kommer ene og alene fra de norske holdningene som er stiftet i meg... I Iran er idioti reglen, ikke unntaket.. spm er likevel ubesvart, når er jeg bare norsk, sett utfra en slik situasjon.. hvordan ville en nordmann reagert?
Sist endret av oriento; 2. mars 2016 kl. 17:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.