View Single Post
Trådstarter
31
Sitat av BAN Vis innlegg
Dette forumet er svært godt representert med folk som har en heller avslappet holdning til lover og regler. Du blir ikke sett på som veldig spesiell her om du ikke er helt A4. Flertallet her har allikevell som leveregel at vi skal være grei mot andre. Særlig gjelder det om vi bryter regler da vi ikke vil ha negativ oppmerksomhet rettet mot oss.

Voks opp og begynn å bruke hodet litt. Sporet du og kompisen her dreier inn på er ikke sunt.
Vis hele sitatet...
Vi er begge veldig greie og jeg skjønner ikke hvordan du har fått for deg at vi ikke er det. Leser du ikke det jeg skriver?
Jeg kan tilføye at jeg till og med kan ha en tendens til å være dumsnill. Det er politiet som ikke er greie. Og det er det som er hele poenget mitt.

Siden når er politikk et usunt spor?

Jeg vet det ikke er det du sikter til. Men det er det sporet vi sikter til.

Jeg mener det sporet folk flest er på ikke er sundt.
Se på statestikken. Tallene for depresjon er skyhøye. Voldtekt, rusmissbruk, og selvmord herjer fritt i hele verden å går stadig opp.

Sorry folkens, men jeg kan bare ikke si meg enig i at den måten folk flest lever livet sitt på er en sunn måte.

Forandringer må til. Frihet må til.

Ekte frihet.

Sitat av Cloor Vis innlegg
Er du en Nasjonalist?
Vis hele sitatet...
Ikke akkurat.

Mere en humanist. Eller uortodoks hippy.

Hvorfor lurer du?

Er du?
Sist endret av Lars99; 12. november 2018 kl. 16:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.