View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Madworld Vis innlegg
*Dagen før 9/11 sier Donald Rumsfield at de ikke kan spore 2.3 milliarder dollar i transaksjoner
Vis hele sitatet...
Du må nesten forklare det.
Sitat av Madworld Vis innlegg
*At flyene fikk fly rundt i over en time før de krasjet
Vis hele sitatet...
Ikkje sjokkerande i heile tatt. Det var vel 14 jagerfly på vakt innenriks i USA. Flya skrudde av transpondere, og vart vanskelege å sjå. Fram til 11. september hadde kapringer handla om å enten ta flyet til ein flyplass og kreve løysepengar, eller løysepengar for å la det lande. Ingen hadde kræsja fly på den måten.

Så det var ein heilt ny type angrep, og USA hadde på ingen måte beredskap til å få jagerfly i lufta og i kontakt med tilfeldige passasjerfly på så kort tid.
Sitat av Madworld Vis innlegg
*Måten bygningene falt på. At blant annet første bygningen blir truffet langt oppe, også bare kollapser hele. Flere ingeniører sier at det ikke er mulig.
Vis hele sitatet...
Men rapporten forklarer korleis det skjedde. Forandrer det ting om eg seier at det er mulig? Eg er ingeniør... Pancaking er godt stikkord.
Sitat av Madworld Vis innlegg
* BBC rapporterte live at den siste bygningen var falt, før den gjorde det.
Vis hele sitatet...
På ein kaotisk dag var det eit par mindre feil i nyhetsrapporteringa. Det er virkelig et bevis på onde hensikter!
Sitat av Madworld Vis innlegg
*Flyene eksploderte og ble totalt ødelagt men FBI fant passet til ein av kaprerne på bakken
Vis hele sitatet...
Ja. Fordi flya hadde stor fart, og disintegrerte totalt kunne faktisk ting forsvinne ut av flyet. Hugs at kaprerane var i fremste delen av flyet, med alt fuelet bak seg. At passet vart kasta klar er ikkje bevis på konspirasjon!
Sitat av Madworld Vis innlegg
Å det er bare noen av tingene! Det er vel kanskje ikke bevis nok for deg over, men dette gjør at jeg blir veldig skeptisk.
Vis hele sitatet...
Men har du prøvd å lese t.d. Popular Mechanics si bok som tar for seg mange av mytene og tilbakeviser dei i detaljert form?