View Single Post
Satt 2,5 mnd i Verdal Fengsel. Ville jeg gjort det igjen kontra å søke om overføring til overgangsbolig/fotlenke? Nei.
Jeg lagde meg et godt liv de 2,5 mnd jeg var der. Smuglet inn usb-pinne med filmer som jeg kunne bruke på TVen. Ble venn med folka på vaskeriet så fikk 2 dyner, 3 puter og flere laken. I tillegg søkte jeg om ene-rom ytterst i gangen på brakka, så unngikk mye trafikk forbi.

Det positive med åpen soning er at du kan fortelle om alle de sjuke folka du møter når du kommer ut. Var en samlivspsykopat som hadde banka exene sine, og slått hu ene så hu fikk spontanabbort. Han gikk å spurte oss andre om han var psykopat. Vi bare "Ehh neida.."
Du må prøve å ikke vise svakhet, ellers kan du bli plaga av de som ser på seg selv som Alfa-male'en der inne. Og for guds skyld, DUSJ hver dag. De som ikke dusja hver dag og som bodde på rom med andre fikk ketchup og tegnestifter under lakenet sitt. Tåfislukt blir ti ganger mer forsterket inne på de fengselsbrakkene på Verdal fordi ventilasjonen er dårlig.