View Single Post
Sitat av DaEvil1 Vis innlegg
Ikke helt enig med avskum. Må si at jeg synes hun har et veldig interessant "Streng lærer/sækretær" look på det bildet. Det må da kunne brukes til noe...
Vis hele sitatet...
I bunn og grunn handler det om å la bemidlede bedrifter og enkeltpersoner utøve makt over folk som ikke har den økonomiske kapasiteten. Hun sier jo selv at enkeltbloggere er lett match, og da blir det håpløst at den ene arenaen hvor folk uten kapital har en mulighet til å si hva de mener blir blokkert.

Som jeg nevnte tidligere i tråden skulle jeg gjerne sett kundelista. Det hadde jo vært gøy å se om det var uskyldige firmaer som var rammet av enkelthendelser, eller mer systematisk snuskete bedrifter. For sistnevnte er det en god del av, som mer enn gjerne tyr til taktikker som å poste under falskt navn på forumer, skriver angrep på arbeidsplassen til enkeltpersoner som har kritisert dem under påskudd av å være privatpersoner og legger ut falske kundeomtaler. Alt dette har skjedd, og skjer, på nff, og det er sikkert enda verre andre steder på nettet.