View Single Post
Synes faktisk DonVito burde prøve å skrive en bok, en selv biografi om han vil, om det å være den "Som alltid vil prøve"..
kjenner meg selv igjen i "Han som alltid vil prøve".. Uansett hvor mange advarsler, så må man prøve en gang..
DonVito, du har gått gjennom ting som jeg aldri vil oppleve.. men en bok om temaet, der du er ærlig, unngår å bare vise negative sider, forklarer hvor hærlig det er, unngår å bruke skremselspropaganda.. Men viser hvordan en vanlig "Kuleste fyr i 10.klasse" kan ende opp når han bare "vil prøve"..
Overbevisst om at det kan bli en bestselger!

Det er det jeg savner mest i ungdomsskolen.. Ærlighet..
"Ja du kan slanke deg med amfetamin, kjendiser gjør det, og du kommer til å ha det SÅ FETT!!!" .. Men hør her hva som skjer så.. slik blir huden din, økonomien din, livet ditt, utdanningen din, familielivet...
Istedenfor så får du den skremselspropagandaen som får deg til å bli ennå mere opprørsk, å ønsker å motbevise alle... å så ender du opp med å skrive innlegg på freakforum om at hasj ikke finnes noe farlig og at alkohol er 1000ganger værre (heeeeelt saklig)... Klart det er noe i det, men at hasj er bare fryd å gammen? Jeg har iallefall noen tusenlapper jeg skulle ønske jeg fikk tilbake!