Tråd: Groguide
View Single Post
hehe, skjønner. Sjøl glemt å holde meg oppdatert på tida da jeg ikke hadde timer. bare så lenge det ikke er gjentakendes så spiller nok det ikke så stor rolle. Men seff må du ikke glemme at visse hybrider er mer ømtålige enn andre arter, sativer for eksempel, og de som har en tendens til hermafrodit dannelser så skal det ikke så mye svingninger til før en lav vekstrate setter inn, og hannblomster dannes

Ved L.R så er vel pottestørrelse en viktig faktor å ha i bakhodet. Hvem hybrid som gir mest yield er vanskelig å stadfeste da mange andre faktorer spiller inn for hvor stor yield du kan oppnå; watt størrelse, næringsmengde/næringstoleranse m.m. Heller sette de i store potter fra begynnelsen av, og følge med på vanningen slik at råte og lignendes kan elimineres skulle det oppstå.(det jeg har planer om med diesel ryderne som ligger i davel i fryseren=)) Med ruderalis gener så er de aldersbetinget når blomstringen innsetter, og jo mindre stress den kan utsetts for i 3 - 4 første ukene, jo større betingelser er tilstede for sunn og kraftig vekst senere når nettopp blomstringen innsetter. Er du forsiktig nok kan dog L.S.T være med på å bumpe opp yielden også.. Er en G.L på norcan om en som fikk 90g tørka per plante med L.R..

can`t wait to see your ladies again shadow.. Btw; hva er strainen du kjører nå a?