View Single Post
Sitat av Kokosnøtt Vis innlegg
Har egentlig ikke angst i hverdagen, bare før sex. Tror det har og gjøre med at jeg hater overkroppen min, itiliegg til at jeg
har en middels/liten pikk(14 cm).

Jeg har to alternativer slik jeg ser det egt, manne meg opp, eller ty til Benzo og det faenskapet der, men da går livet til helvette.
Vis hele sitatet...
Med andre ord så er du usikker på deg selv, nervøs og sliter med selvtilliten. Det er helt vanlig å være nervøs før sex med en ny partner. Som noen andre her har foreslått er det bedre at du finner noen du føler deg trygg på som du kan være komfortabel med. ONS er ikke for alle, det skal også sies at det er ikke mannfolka med størst pikk som knuller løst og fast på byen annenhver helg, det avhenger nok mer av personlighetstype, kriterier til sex og den pakka der. Er ingen uskreven regel om at du må ha veltrent kropp og stor pikk for å være bra nok for ONS. Men med tanke på at du sliter med nervøsitet og er usikker, så er det som sagt best med en fast partner.

Slutt å fokuser så mye på hvordan kroppen din ser ut og størrelsen på pikken. Når det kommer til sex så er sex mye mer enn størrelsen din, og du har mye mer ved deg enn centimeterne der nede. Og ja, er så klart noen "size-queens" der ute, men de trenger du ikke bry deg om.