View Single Post
Freakforum for meg var et sted, der det ble diskutert kjemi, fysikk, elektronikk og mye, mye annet. Dette var noe som faktisk var ok å diskutere, og det var bedre diskusjonskultur her, som bl.a. jeg lærte ganske mye av. Jeg har en del gode minner fra den tid.

Hva det er i dag? Mest er det en haug dophoder, som spør nesten om det samme hver gang. "Kan jeg ta denne kombinasjonen?", "Jeg røykte 1 g grønnt i går, men skal på pisseprøve i morgen. Vil jeg være clean?", "Kan jeg skyte vitaminpiller, for å få bedre effekt?" og sammen med en del konspirasjonstråder.
Selvsagt er det en del til også, men i det store og det hele drukner det i det jeg listet ovenfor.

Jeg lagde en ny tråd på nyåret. Jeg fikk ett svar, mye sikkert på grunn av at det var et tema som ikke interesserte akkurat majoriteten. Men i løpet av noen relativt få timer, så var den tråden druknet bort på forsiden, i slike tråder som jeg nevner ovenfor.
Sammen med at det er en del liksom vitenskap (pseudovitenskap) her på forumet. Mye av dette kunne ha vært fikset med litt kildekritikk.

Ellers nå ser jeg stort sett bare innom forumet en gang i blant. Kan jeg redde en i fra lidelse og død, fra en idiotisk ide noen har hatt? Ja, så synes jeg tiden var vel anvendt. Men for det meste er det uinteressant søppel. Men det er ikke verre med meg, at jeg skjønner at andre har andre interessefelt enn meg. Men dette forumet har mer og mer blitt noe som iallfall jeg liker dårlig.