View Single Post
Sitat av Alge Vis innlegg
Humm.. høres jo bra ut men kan noen bekrefte/avkrefte?
Vis hele sitatet...
Kan bekrefte det samme, dog med 2C-B etter peak på MDMA. Man fader over i psykadelika og faller ikke like hardt fra MDMA-en. Dagene etter varierer sikkert, meget individuelt føler jeg.

Sitat av Viking85 Vis innlegg
Kan anbefale Piracetam(nootropic) sammen med mdma for en renere tur, mindre downtime etterpå og en boosted oppelvesle.
Tar selv Piracetam dagelig 7-10 dager før en mdma tur og dette hjelper! Noopept funker også, men har personlig bedre erfaringer med racetamene her.

Phenibut til lsd/sopp.
Dette middelet har jeg kjøpt inn for bruk med psykadeliske stoffer da min underbevissthet sliter med og takle sinns-overgangen og jeg ofte opplever kraftig angst/bad trips på oppturen etter inntak av større doser lsd/sopp.
Phenubut løser dette problemet for meg og gir meg en bedre opptur, samt en synergisk flyt i kroppen med økt godfølelse.

Bruker også Melatonin til og få sove etter en tur.
Vis hele sitatet...
Hvordan har du gått til anskaffelse av piracetam? Det er vell ikke lovlig, men sklir igjennom ganske lett?
Sist endret av snickersogtwist; 23. februar 2016 kl. 11:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.