View Single Post
skjønner hodt de som blir hekta på speed... jeg blir hekta hver gang... sitter til jeg ikke har mer igjen...
det er jo sånn me hasj og alkohol å alt annet da,,, klarer aldri å slutte før d er tomt eller jeg såver.... men jeg blir så sløv av speed jeg, å jeg såvner ikke, så jeg tar bare mer å mer å mer til d er tomt... d kan fort bli for mye da... rart jeg blir sløv av speed da, eller blir veldi våken i hue, å hendene nå når jeg skriver hehe, men hele kroppen bare ligger der å sløver... å i sta var d et spøkelse som holdt seg fast rundt handa mi... drit lenge... skummelt...
har jeg ad/hd da? siden jeg blir sløv? d er ikke buff heller, for jeg har brukt ganske mye...
jeg har vært utreda mange ganger mot ad/hd, men har ikke fått noe svar fordi vi har flytta 16 ganger eller noe... å jeg ville ikke være der mer, så d blei ikke noe resultater, å di kunne ikke teste meg mot ad/hd når jeg bruker dop, men sånn vanli lizm,,, blir ikke di som har ah/hd sløv?
før kunne jeg skjønne jeg hadde ad/hd.. var altid hyperakti og en liten "drittunge" men nå i det siste har jeg jo bare vært sløv da... man blir jo ikke det hvis man har ad/hd? eller? det kan jo ha noe me røykinga å gjøre eller noe da.... å jeg har personlighetsforstyrrelser... skjønte ikke helt hva det er, men man blir født med en personlighet, å en blir formet under oppveksten... er oppveksten litt føkka så blir personligheten å det... kan det ha noe med ah/hd å gjøre da? sorry hvis jeg skriver bare mye tull, men fikk så bra fantasi eller va det heter sånn at jeg finner ut me en gang va jeg skal skrive hehe.... shit hvor blei det av lese å skrivevanskene da???
men en ting til.. hvorfor får jeg alt skikkelig noia når jeg tar speed? blir kjempe redd å sånn jo, å paranoid eller hva det heter... sier unskyld for hver setning, å er liv redd for å gjøre noe galt...
det er jo ikke kult en gang... det er helt jævli... å jeg ligger bare å kaldsvetter, og er syk liksom..
å ligger å planlegger å slutte ,ed alt dop... hver kveldt tenker jeg at detta var den siste i hele mit liv, men så blir det bare en bitteliten, for er deppa eller noe, å da blir det bare en liten til, å mer mer mer....
så mye har ikke jeg skrivi før tror jeg hehe, men beklager skrivefeil å sånn... alt jeg skriver blir tatt bort pga. skrivefeil... kjedelig ass... jeg prøver så bra jeg kan finner ikke på noe mer å si nå da, så go natt videre folk....
shit jeg skal å skrive læiekontrakt i mårra kl 12... da er jeg sikkert form vettu....
men shiut så pratsom jeg blir a speed... er det normalt da? sitter på msn å bare skriver å skriver blæææ blæææ... men snx