View Single Post
Sitat av Dr. fungitumb Vis innlegg
Da har du aldri røykt for mye.

Det skal mye til, og den kjemiske sammensettingen i weeden/hasjen har mye og si.

BBC hadde et program for mange år siden der programlederen ble injisert med kun thc den ene dagen. Og thc pluss canabinoder, den andre dagen. Her ser du at for mye THC i forhold til de andre stoffene i cannabis, gjør deg urolig og paranoid.

Fant klippet: Beklager potetkvalitet

I tillegg så er det forskjell på den kjemiske prosessen som skjer i kroppen når du spiser cannabis, fremfor å røyke den.

Her er en liten artikkel som forklarer nærmere: http://profofpot.com/11-hydroxy-tetr...tency-edibles/

Men kort fortalt. Leveren din lager en annen mer potent utgave av THC når du spiser det. Bare husk å decarbe.
Vis hele sitatet...


Røyker veldig lite nå iforhold til før så har relativt lav toleranse.
Røyker kanskje i 3 dager strekk så går jeg lett 2 uker uten røyking, sånt ser det ut.

Røyker fra 1 til 10gram til dagen da, kommer helt an på hva jeg skal gjøre, Er både hasj og grønt da.

Har aldri opplevet og bli paranoid eller stresset av noen stoffer og hvertfall ikke cannabis.

Sitat av sinkpad Vis innlegg
Ikke for å være alt for kverulant og jævlig, men din oppfatning != slik alle andre har det. Kan hende miljøet ditt er annerledes, men har sett mange bade på canna både inhalert og spist.
Vis hele sitatet...

Syns ikke det var kverulant eller jævlig men skrev det som min oppfatning ja.


Roligt og stressfritt miljø, men ja kjenner maangen som blir alt fra paranoid til psykotisk av cannabis.
Sist endret av Cloor; 16. november 2018 kl. 17:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.