Tråd: Bad trip
View Single Post
Tidligere i år skrev jeg et innlegg om en dårlig opplevelse jeg hadde da jeg fikk en såkalt badtrip på weed.
Long story short, fikk en badtrip og var helt fin dagen etter som om ingenting har skjedd, men neste gang jeg røyket som var ca 5 dager senere. Tok jeg kun et lite trekk men var redd det samme skulle skje og boom det skjedde igjen, jeg ble like dårlig og var veldig redd det skulle bli enda mer alvorlig denne gangen.

Her er forskjellen, etter andre badtripen følte jeg meg veldig uggen selv etter at rusen hadde gått ut, og samme natt våket jeg og følte at jeg var på en samme type trip uten å ha røket. Våknet veldig redd og tenkte nå er jeg fucked. Selv om jeg innerst inne viste at overdriver veldig var det vanskelig å fortelle meg selv dette. Jeg ble dårlig bare jeg hørte ord jeg ikke likte som f.eks psykose eller bad trip. Følte nesten samme rus igjen 2 uker senere bare av å tenke på det eller høre hva som kan skje hvis man er uheldig. Bare av å drikke et glass vin mange mnd senere husker jeg at jeg ble "dårlig", dette er nå et par mnd siden og på lørdag drakk jeg for første gang siden dette vin glasset. Hadde det at jeg kan bli dårlig i hodet hele tiden, men det gikk helt fint og jeg endte på en god gammel fyllekule. Tror nå ca 6 mnd etter bad tripen at jeg endelig har begynt å komme ordentlig over dette.

Siden Januar har jeg slitt med søvn, vonde drømmer som søvnparalyse, endless jaging i drømmene mine, closed eye visions og rett og slett endeløs tenking hva om og hvis osv osv. Tror ærlig at jeg bare taklet dette dårlig og for hver dag som har gått har jeg insett at jeg har spilt meg selv et puss mer og mer. Må legge til at før bad trippen var jeg meget stresset med tanke på usikkerhet rundt jobb, var redd for å "miste" leiligheten min sånn worst case scenario , tapte store penger summer på betting og klarte å miste lappen alt dette på noen få uker så i underbevistheten min tror jeg det var full kaos selv om jeg ikke lar sånt påvirke meg noe spess (trodde jeg ihvertfall)

Her er egentlig mitt spørsmål folkens, setter pris på ordentlige svar og kanskje folk kjenner seg igjen, setter pris på tips og tanker.

Nå klarte jeg å drikke uten å bli dårlig så da har jeg automatisk blitt mye bedre , MEN må være ærlig tanken på å røyke er der og noen ganger frister det. Iblandt har jeg tenkt fuck it ta et trekke enten blir du høy og ser at det ikke var noe som helst problem og koser deg eller så går du på en ny smell , litt sånn face your fear ! men jeg har jo en hjerne og den forteller meg at jeg ikke vil gå på en ny smell. Men vet noen noe om faktiskte farer og hvordan jeg evnt kan finne ut av ting ?

Igjen Takk
Sist endret av mack10; 9. juli 2018 kl. 18:05.