View Single Post
Sitat av Brulte Vis innlegg
Mine diskusjoner har blitt useriøse og ender alltid med at jeg sier
"Fyfaen, så digg å bo i Norge. Jeg kan besudle blonde Norske ariske jenter. Jeg kan leve på DINE skattepenger og jeg kan klage på alt"

Har en norsk arisk kompis som besudler en muslimsk høykaste jente. Det er kjempebra synes jeg, skikkelig integrering. Problemet er at faren til jenta ikke vet om dette. Hadde faren vist det, så hadde det blitt månelyst. Han har selv 2 koner i Oslo.
Er det noen av dere rødbrune antirasister som har en kommentar til dette ?
Og, er dette en kultur og ett menneskesyn vi vil ha i Norge ?

Når det gjelder det økonomiske regnskapet som omhandler innvandrere fra u land så går det dessverre i minus.
Vis hele sitatet...
Å bruke ordet "arisk" i seg selv er jo bare kvalmt. http://no.wikipedia.org/wiki/Arisk . Lær deg å snakke.

Og kan ikke du slutte med å ta beslutninger etter enkelthendelser som du selv har opplevd. Det Luni bl.a har sagt flere ganger i denne tråden er at ethvert oppegående menneske vil skjønne at man ikke kan dra beslutninger og meninger rundt enkelttilfeller. Se på statistikker gutten min. At slike hendelser skjer, er selvfølgelig ikke noe koselig, men dette er jo i så fall noe som må jobbes med. Det er ikke så grasalt enkelt som FrP-folka vil at det skal være. Så vidt jeg veit, så er det lov til å ytre seg i Norge, og det er også lov å ha meninger som kan virke absurde for oss som er fra en annen kultur.