View Single Post
Sitat av weedsuit Vis innlegg
Hei Kjell!

Høres ut som en innleggelse kanskje er veien å gå, isolere deg totalt fra miljøet og muligheten for å få tak i mer dop (i mine øyne er benzo-preparater dop, fordi-om du bruker dette på "riktig" måte)...?

Har du ikke noe du kan gjøre for å skyte dopamin-nivået ditt litt opp (som ikke er ett rusmiddel)? Har ingen anelse om hva du går gjennom, men etter hva jeg leser på ditt siste inlegg så er du halvveis over streken for å finne deg noe som stopper dine abstinenser, ikke bra

Har ingen anelse om hva du går gjennom, men føler absolutt med deg! Har ikke en kompis / venninne som du kan ringe å få til å sitte vakt med deg, passe på deg og rett-og-slett bare prate med deg så du iallefall slipper å være alene i de første dagene? Litt greit å ha noen som kan sette grenser for både benzo-inntak, og ikke minst passe på at du ikke faller tilbake?

God bedring mann, unner ingen det du går gjennom
Vis hele sitatet...
Ja behandling er nok noe jeg må gjennom kjenner jeg.
Har klart og holde meg gradvis unna benzoer, men kjenner selvfølgelig at jeg har et sug etter det, men nå har jeg bestemt meg for at jeg ikke skal ta noe før jeg legger meg, samme med Subutexen.
I går følte jeg at jeg hadde mer kontroll enn jeg har i dag, men jeg skal klare dette! Har ligget dårlig før uten ne som helst, og har jo klart det, men som sagt er dette det værste suget etter dop jeg har hatt hittil.

Tja.. ikke godt å si hva det skulle vært. Et eller annet for å fått opp adrenalinet hadde kanskje gjort seg, men har ikke krefter til noe som jeg må gjøre fysisk, prøver tegne/skrive litt, men blir bare rastløs av det.
Ja skjønner hva du mener, men jeg nå skal jeg ikke skuffe meg selv igjen.

Jo vurderer faktisk og dra til en kompis, ta med meg noe det jeg har av medisiner og gjemme det hos han uten at han vet det, for da får jeg ikke tilgang på det selv, for som jeg har sagt så er det ingen som vet jeg prøver avruse meg nå. Kun pga skuffelsene det har påført venner og familie når jeg sprekker gang på gang..

Takk for det Unner ingen dette selv! Så håper noen som har planer om å starte med dette leser tråden og kanskje mister lysten på å prøve, for jeg skulle også bare "prøve" en gang i tiden, å nå sitter jeg her da..