Tråd: Badtrips
View Single Post
Sitat av cgmodeler
Mye funny å lese her, kom på en av mine egne "bad trips" på sopp mens jeg leste her.

Jeg hadde spist sopp i 6-7 dager, det her var den 6 eller 7 dagen på rad, jeg spiser 7g tørket, samme soppen som jeg har spist hver dag, første dagen spiste jeg 2-3g så økte jeg på gradvis, trenger fort mere av sopp når du spiser det flere dager etter hverandre.
Vis hele sitatet...
Ikke glem at du utsetter leveren for mye giftstoffer når du spiser såpass mye sopp på så kort tid. Selv om du ikke blir rusa på "bare" 5 gram den 6. eller 7. dagen, så kan du tenke deg hvor fjern du ville blitt på 5 gram den første dagen. Med tanke på toleransen vil jeg anta du startet med 1-2g på den første dagen og økte på med 1g per dag? Som blir noe sånt som 28g tilsammen..? Du skrev ikke åssen type sopp det var, men det spiller vel egentlig liten rolle når det uansett er snakk om tørket sopp.

Men nok moralpreken for nå, det kan umulig være verre for leveren å hive i seg 28g på 7 dager kontra drikke en kasse pils om dagen i 21 dager (les: russetida).

Edit: Innlegg nr 100.
Sist endret av peta; 15. august 2007 kl. 11:34.