Tråd: Badtrips
View Single Post
Mye funny å lese her, kom på en av mine egne "bad trips" på sopp mens jeg leste her.

Jeg hadde spist sopp i 6-7 dager, det her var den 6 eller 7 dagen på rad, jeg spiser 7g tørket, samme soppen som jeg har spist hver dag, første dagen spiste jeg 2-3g så økte jeg på gradvis, trenger fort mere av sopp når du spiser det flere dager etter hverandre.

Jeg var sammen 3-4 stk, alle på sopp, vi spiser samtidig, vi røyker noen feite mens vi venter på at det skal kicke, ligger etterhvert i sofaen og ser på taket som bobler. Det har så vidt begynt å virke nå, går bort til en kompis i rommet og setter meg foran tv'en og begynner å spille en kamp fotball mot han (fifa), etter å ha spilt kanskje et minutt begynner gresset på banen og lage helt syke mønstre og bli levende, slags slyngplanter som vokser opp rundt beina på spillerne og etterhver ut av tv'en og rundt meg, etterhvert blir følelsen av å ha dem rundt seg fysisk og jeg føler dem stikker så reiser meg opp og går ut en tur.

Er ute på en veranda og ser det lyner på himmelen (ikke hallis), så langt så er trippen veldig bra egentlig, ikke noe unormalt, men så får jeg en følelse av at jeg blir truffet av et lyn, jeg blir redd og går inn, jeg føler meg snål, snur meg og ser ut på verandaen, der står kroppen min og stirrer opp mot himmelen, ser rundt meg på alle i rommet og når jeg ser på dem så ser det ut som jeg ser sjelen dems lyse ut av kroppen, den er på en måte 2-3 cm utenfor kroppen på alle og lyser blått, jeg prøver å snakke med dem men blir bare satt ut av å se på ansiktene dems for alt jeg ser er skjellethoder istedenfor fjeset dems. Nå begynner ting å bli så frustrerende at jeg får vondt i huet fordi jeg er forvirret, jeg tror når jeg fikk følelsen av å bli truffet av lyn så startet trippen for alvor, og nå etter å ha sett det jeg har sett så smeller det en gang til, ikke noe lyn denne gangen men jeg føler igjen som om jeg har dettet ut av kroppen min, men denne gangen våkner jeg bokstavelig opp ute på plenen, foran huset og skjønner ingenting.

Lurer på om jeg har drømt alt sammen eller hva faen som skjedde, føler meg litt mer normal, går inn og røyker en feit en jeg finner på bordet og etter det husker jeg ikke mer.

Hovedproblemet er at etter jeg våkner dagen etter og trippen er over, så ser jeg det jeg så på trippen, med at sjelen går litt utenfor kroppen, men nå ser jeg det kun på meg selv og ingen andre, og dette ser jeg i noen måneder. Jeg ser også noen ganger skjellethodene gjennom ansiktet til folk. Men det med sjelen var verst, når jeg var i mørke rom, lyste jeg opp, jeg kunne bevege hendene mine og så et sterkt blått lys i form av dem lyse opp. Alt sammen gikk over etter noen måneder da. Har ikke merket noe mer til det, men opplevd mye annet rart i forbindelse med andre trips.

Skjer litt av hvert... hehe.