Tråd: Badtrips
View Single Post
Sitat av Mantus
Har hatt en kjip en på LSA.
Var i en sirkel i kanskje noen timer,pluss et par måneder etterpå.
Hadde out of body opplevelse hver gang jeg la meg ned,og av og til når jeg satt. Av den kraftige typen,nær døden opplevelse.
Har flashbacks cirka en gang i uken(egentlig reversed flashback,uten at jeg gidder å gå lenger inn på det nå) og kan ikke røyke hasj lenger,får meganoia og sinnsykt ubehagelige flashbacks hver gang.

Det var en gang gresset ikke var grønnere på den andre siden.
Vis hele sitatet...
Har hatt akkurat samme som deg, laget extract (20 frø) og spiste noen hele (4 stk). Føltes som gift igjennom hele kroppen samtidig som jeg var ultra ultra fucked, tankene bare raste å raste mens jeg gikk igjennom hele livet mitt fra grunnen av. Hva jeg hadde gjort galt, hva jeg hadde gjort rett, slik var det egentlig og slik var det ikke. Var nesten som jeg rullet forbi sannheten av alle kapitler i livet mitt. Jeg ble også helt koblet fra kroppen flere gang når jeg lå i sengen, husker når jeg ble koblet fra kroppen så forsvant ALLE følelser, ingen noia, ingen sorg, ingen glede, INGENTING, jeg bare var. (egodød?)

Hadde også svært mange CEV som kom i ett tog av bilder.

Har også hatt flashbacks i ettertid, spesiellt etter noe feit hasj.. men har ikke merket så mye den siste tiden så trur det er borte (håper jeg). Føler fortsatt jeg går i en drøm når jeg er våken (ting virker tåkete?), noen som har det samme?

Fler som har hatt slik LSA opplevelse? og etter effekter?
Sist endret av chronichead; 3. juni 2007 kl. 20:28.