Tråd: Badtrips
View Single Post
Bad trip på pot:

Jeg hadde ikke røykt på flere uker da noen kamerater av meg kunne meddele at de hadde fått tak på supergod bubblegum marihuana! Jeg var dødsgira og lagte meg en liten bowl med ren pot, som jeg av en eller annen grunn bestemte meg for å røyke i gravity bong / bøtte / waterfall. Jeg har ALDRI i mitt liv blitt så skev. Hjertet begynnte å dunke i lysets hastighet, synet mitt ble bølgette og uklart, regnbuefarger OVERALT, klarte ikke kommunisere med kompisene mine utenom "ja" og "nei". Jeg forsøkte å gå utenfor for å få frisk luft. Når jeg gikk ut var det masse vind og regn, noe som gjorde at jeg bæda 2 ganger mer enn jeg allerede gjorde. Kjendte på hjertet mitt hele veien fordi det føltes som det skulle eksplodere. Jeg løpte inn igjen og nå føltes det som om frysningene ga meg elektrosjokk om og om igjen gjennom hele kroppen, og dette varte ganske lenge.

Med andre ord jeg ble ufattelig følsom overfor alt. Både psykisk og fysisk. Jeg kunne kjenne på øynene mine at de var PISSERØDE. Synet var enda fiskebolle aktig, og kurvette, pluss at jeg følte jeg var på diskotek siden det blinkte hvit hele tiden. (Du vet sånn type lys som blinker kjempefort og skaper fete visuelle effekter) Jeg løpte inn på badet til kompisen min,. Men der var det bare stille, isolert, og deppresivt. Jeg gikk ned på knærna på gulvet og fikk angst. Jeg hadde ingen valg enn å gå tilbake til stua å prøve å være normal rundt kompisene mine. De visste ikke hvor mye jeg bæda, for jeg ville på ingen måte bæde dem ut. Men de så hvor pissefjern jeg var.

Mens de satt på kjøkkenet og chillte max med en joint og to satt jeg med pcn og prøvte og sette på noe relaxing music! Hadde fremdeles intense frysninger fra den lille uteturen min, og hjertet dunka ennå fort nok til at jeg hadde tanker om å dø / besvime. Men så begynnte jeg å tenke "ingen har dødd av cannabis, ingen har dødd av cannabis" og dette hjalp litt. Jeg bevegte meg over til playstationen og forsøkte og starte opp GTA. På dette tidspunktet hadde kompisene mine fått enda mer besøk av masse ukjendte folk, og ALLE satt fra kjøkkenet og stirra på meg som forsøkte å sette en GTA plate i en playstation utenå lykkes. Jeg var bare alt for fjern. Satt bare rett foran tvn å stirra på den svarte skjermen, mens jeg hørte dem lo av meg å ropte kommentarer som jeg ikke fikk med meg.

Når jeg endelig fikk kommet inn i GTA forsvant jeg inn i den gode spillfantasi verdenen. Mitt første gledesøyeblikk var å kunne råkjøre bil i solnedgangen. Og ting begynnte å roe seg ned (selv om jeg ennå var for skev til å finne ut hvilke knapper som gjorde hva på kontrollen) Noe som skapte masse latter fra kompisgjengen som følgte nøye med på meg og mitt spilleventyr.

Så ja, tips: Ikke undervurder god pot når du har hatt pause lenge. Og det er jaffal ikke vits med slike intense røykemetoder som waterfall og bøtte i slike tilfeller. Ta deg en joint eller pipe!
Sist endret av Chikara; 20. mars 2007 kl. 09:05.