View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Å kritisere Israel sine handlinger er legitimt. Problemet er at når du oppfører deg så fitte idiotisk som du gjer, så legitimerer du Israel sin favorittaktikk: avfei all sakleg kritikk som antisemmitisme.

Where to start...

For det første. Israel oppsto som ein reaksjon på folkemordet på jødar etter WWII. Ja, sionisme eksisterte før, men folkemordet gjorde staten realpolitisk mogeleg.

Viare. Folkemordet på jødane er avskyeleg. Punktum. Veldig stort punktum. Det finst ikkje grunnlag for det, og det var kriminell handling. At har hovudet stappa så satans langt opp i ræva at du ikkje ser det er forkasteleg. Når du i tillegg lurer på om åpenbart antisemmitiske konspirasjonsteorier som vart avkrefta lenge før WWII er reelle, så er konklusjonen min at det ikkje er truverdig når du hevder å ikkje fordømme alle jøder, eller dra alle under ein kam.

Viare presterer du altså for at Hitler burde fått fullføre folkemordet?

Eg har ein jævla ting å sei til deg: Brenn i helvete med meiningane dine.



Du argumenterer for folkemord og innser ikkje at du går over grensa...? Har ikkje du fullført høgare utdanning? Er ikkje exphil del av det? Då bør du faen meg ha nok evner til å sjå sjølv at du ikkje tråkker over grensa - du valser ned grensa med stormartilleri.

Veit du kva eg blir kvalm av? Folk som agiterer for folkemord.
Vis hele sitatet...
1. Det er ikke en dritt du kan si for å få meg til å endre mening.

2. Den tråden du tar opp hvor jeg enkelt og greit spør "stemmer det at jøder kontrollerer vestlige land"?, la meg si at når jeg hørte det av noen(ikke araberere), for første gang , så syns jeg det utsagnet hørtes idiotisk ut i første omgang, og trodde 0 prosent på den gang og fortsatt 0 prosent på det idag(hvem faen tror de at de er, bare fordi at de har USA som støtte at de kan reise verden rundt å kontrollere?, for en bullshitt teori). Men jeg stilte spørsmålet den gang fordi jeg var interessert i hva andre tenkte og fikk gode svar derfra(inkludert deg)

3. Du skal få lov til å ønske at jeg brenner i helvette med meningene mine, jeg håper du IKKE får den setningen sensurert. Alle skal få lov til å si sin mening

4. igjen: Jeg drar ikke alle jøder under en kam, samtidig som jeg ikke drar alle muslimer under en kam. Ja, noen er terrorister, andre er ikke. Jeg ser på Al-qaida og ISIS som terrorist grupper, mens på den andre siden ser jeg på hamar som IKKE terrorister. De er helter, og kriger for å beskjempe alle Israelerne og Zionistene. Jeg heier på dem hver eneste dag.
Håper de snart får støtte og vinner krigen.
Sist endret av cplpro; 13. mai 2021 kl. 22:42.