View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette er ikke sant slutt å skremme og spre myter som er skadelig for psykisk helse og i værste fall dødelig!

Det rusbruken er fare for andres liv kan de rapportere men ikke alltid de gjør det da engang. Jeg kjenner ingen knarkere og rusbrukere i jobb som har fått problemer etter å ha snakket med psykologen om det og har gått til mange psykologer selv som aldri har brukt det mot meg. Kun lest det her inne på freak fordi en eller annen har hørt eller lest det skjer eller en eller annen sullik som er mad pillerusa hver psykolog time og kjører hver morgen til jobb har mista lappen.
Ingen har så langt kunnet backe opp påstanden med kilder. Ja det skjer i noen enkelt tilfeller men er ingen norm! Å spre det gjør at folk som virkelig trenger psykisk helsehjelp ikke tør å søke det og at folk juger til psykologen og får feil diagnose. En kompis fikk feil diagnose og dermed feil medisinering i mange år som ødela han helt, bare fordi han ikke sa at psykosene sine var rusutløst fordi han ikke turte å innrømme rusbruk.

Vær åpen med psykologen om alt om du faktisk vil ha utbytte av behandlingen!
Vis hele sitatet...
Dette er bare noe jeg har fått hørt og vite. Om noen tar stilling til det eller ikke er fullt opp til hver å en. Regner med folk er i stand til å tenke selv, kun for at det står skrevet betyr det ikke at det alltid nødvendigvis stemmer. Slapp av og ta deg en bolle

Ærlighet varer lengst tenker værtfall jeg. Skal man først satse på behandling og skal gå all in for det, så er det greit å si det slik det er.
Sist endret av makkamysen; 5. mars 2021 kl. 21:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.