Tråd: Badtrips
View Single Post
var hos et par kompiser i ei ukes tid hadde fått pakker fra herbal highs...:P kvelden starta jevlig bra poppa i oss 4 dovs hver å satt på verandaen å snakka 2 verdenskrig, ting å tang i livet, kvinnfolk å følelser osv... satt der i vel 8-10 timer så kjente jeg min effekt begynnte seriøst å dabbe ned, praten fløt liksom ikke lenger... så tenkte jeg skulle bedre dette da, så jeg tok ''meo summer pills'' tok bare en heldigvis..... endte opp me å ligge på sofaen me muskelkramper i hele kroppen... hjertebank som FAEN ulikt noe aent!!! blei sløv svimmel søvnige, å ville bare sove, men viste jeg egentlig ikke var så trøtt så var redd for å gjøre det...heiv etter pusten konstant i 4 timer, føltes som om jeg ikke fikk nok oksygen inn uansett hvor mye jeg heiv etter pusten, så bestemmte meg for å bare prøve å sove da... lukka øyene å våkna brått rett etter klarte ikke puste ordentlig fikk helt panikk å kompisene mine begynnte virkelig å bli engstelige nå... rett før vi ringte legevakten, men ville helst ikke det siden dama ikke skulle vite hvor jeg var (vet det er dum grunn, men dere som elsker dama deres forstår) så ga det en ny sjangs på å ''pass away'' la meg ner å prøvte å holde ut og sakte men sikkert ble jeg bedre... men sikkert di verste 4 timene i livet mitt... konstant frykt for at hjertet skulle stoppe.... dont mix.... hvis dere ikke kjenner effektene sammen... kunne kosta meg livet