Tråd: Badtrips
View Single Post
Badtrip på speed, eller?

nå veit jeg ikke om det her er en badtrip, eller om jeg over-reagerer eller om jeg blei gitt noe som ikke var speed.

Ja, asså det her er ei stund sida så jeg husker sikkert ikke helt nøyaktig alt som skjedde.

Jeg og typen jeg hadde akkurat da (har bytta han ut mest fordi det viste seg at han var psykopat) skulle kose oss litt. Det vil si han er på speed og skulle justere, mens jeg skulle få en liner for å komme i god form.

Jeg har ikke masse peiling på speed, bare så det er nevnt. På den tida hadde jeg vel prøvd en to-tre ganger. påstår ikke at jeg aner veldig mye mer nå, men jeg har jo brukt i etter kant av det her da. og da har det ikke skjedd noe sånn. Ikke for det har hatt noen litt ubehaglige opplevelser, men ikke noe som det her.

vel hvert fall. Det var egentelig ganske merkelig helt fra begynnelsen. Meninga var at han skulle ta fikset sitt samtidig som jeg fikk lineren min. Det som skjedde var at han først justerte et eller annet sted. også dukka han opp hos meg med en liten bag speed.
jeg syntes egentelig hele greia var litt rart, men jeg sier ikke nei takk til gratis ting.

Speeden så litt rart ut også, husker ikke helt nå hva det var, men jeg tror det kan ha vært fargen. Han sa det var knipspulver i det og at jeg ikke skulle bry meg noe med det.
Jeg snorta nå de linerne jeg fikk ut av det. Etter det er det jeg ikke husker noe særlig, mye lys og bevegelse og sånn begrenser seg til nesten det eneste. De andre er at jeg la meg. Så i og for seg forteller jeg sikkert bare nå om noe som ikke nødvendigvis er veldig spennende. Men jeg synes det er ganske ubehgelig siden jeg faktisk ikke husker mer enn det.

Det jeg har fått høre etter på, er at jeg var veldig rar. Jeg satt mye å lo for meg selv. Og eksen min, som hadde fått selskap av ei venninde av meg syntes det var jævlig irriterene når jeg nå og da kom meg ut av det og sa noe rart før jeg begynnte å le enda mer.
Det varte ei stund. så skjedde det noe og jeg klikka fullstendig og begynnte å banke å slå på ei dør. Når er ikke jeg så veldig sterk så det var nok jeg som fikk mest vondt.
Hva som i grunn skjedde etter på før jeg la meg det er bare pinlig for meg, og ikke nødvendig å nevne. Håper jeg da.

Men hvert fall jeg fortalte det her til en kompis av meg. Som så til de grader har mer peiling en det jeg har. Og han lurte på om jeg var sikker på at det var speed jeg fikk. Han sa han syntes hele greia virka ganske merklig. For det første fordi jeg ikke så at eksen min tok noe av det jeg fikk, og fordi jeg ikke hadde hatt en mer normal reaksjon på speeden. De gangene jeg speeder pleier jeg å bli i ganske godt humør og prate mye. Jeg kan kanskje få litt mye energi og bli litt fokusert på rare ting, men jeg husker da som regel det som skjer da og hva jeg gjør. I det siste har det vært sånn og da har jeg sittet musestille og hatt grisenoia noen timer. Greia er hvert fall at kammeraten min begynnte å lure på om eksen ikke hadde gitt meg noe som var utblanda med rohypnol, eller at han hadde gitt meg englestøv.

Det fikk meg til å tenke på noe venninda mi sa et par dager etter den ooplevelsen. Det var at mens jeg var opptatt med å slå i hjel døra så fortalte typen min (eksen nå da) at han ikke hadde gitt meg speed. Ho sa han bare hadde gitt meg noe annet, men ikke ville si hva det var.

Nå kommer poenget (jippi den gale jenta er snart ferdig med å skrive )

Jeg lurer på om noen her har noen formening om hvorfor jeg fikk den reaksjonen. Eventuellt om noen veit om det kan ha vært noe annet en speed jeg snorta den kvelden.

beklager hvis jeg irriterer noen fordi jeg ikke veit noen ting, men det er jo bedre å spørre da.