Tråd: Badtrips
View Single Post
Sitat av PlanktonJ
Kvalifiserer kanskje ikke som en bad trip, men forrige gang jeg røyket hasj var helt jævlig. Tror rett og slett jeg røyka for mye. Stakk i kroppen, spessielt i beinet. En skikkelig ekkel kilende følelse. Rykninger... Tenkte på så utrolig mye dritt. Fæle tanker som jeg ikke nevner.

Plutselig tenkte jeg, "shit, hva om jeg plutselig får halliser nå". Da begynte jeg selvsagt å tenke på alt jeg har sett fra skumle filmer... Det ga meg en skikkelig ubehagelig følelse i magen.

La meg i senga og bare ventet på at det skulle gå over... Sovna heldigvis ganske fort.

edit: Har følt meg litt deprimert etter dette skjedde også. Trenger selvsagt ikke å ha noe med det å gjøre, men det føles sånn...
Vis hele sitatet...
Du må ikke kjøre huet ditt. Du må heller ikke ta et rusmiddel om du er redd for ryke på en bad trip.
I likhet med å få seg en på tryne er en bad trip noe man frykter langt mer en nødvendig.

Om du plutselig følte deg redd for å få halliser, hva i all verden tenkte du med? Halliser er jo gøy... Det er nettopp hallisene som får meg til å le og le og le, helt til kjever og magemuskler skriker etter hvile.

Halliser? Heldiggriser!