Tråd: Badtrips
View Single Post
Jeg spiste elleve stk rosa supermenn i fjord vinter, med tre venner av meg, hvor vi tok fire stk hver først. I tillegg var det blitt slutt med dama, etter en laaang tid.

Oppturen husker jeg ikke noe av, tror jeg fikk en liten blackout ellerno. Men da jeg våknet var det et sinnsykt lys som skinte hele tiden, men alt gikk så fort de første timene, så husker ikke stort. Var bare en sinnsykt glede, og kjeven stod til værs.
Etter et par timer tok jeg og kompisene mine fire til. Men plutselig skulle vi til en annen fyr, og akkurat der og da var jo det greit(var jo helt på tur). Problemet var bare at da vi kom fram, kom vi til en skikkelig bule. Han som bodde der var en eldre narkoman, og jeg likte ikke situasjonen i det heletatt.

Det gikk ca tre timer til, da jeg putta i meg tre til. Skal jeg være ærlig husker jeg nesten ikke en dritt. Men jeg hadde ingen god følelse, det ble for mye for meg. Har tatt en del før, men disse var sterke(synes nå jeg=p), litt for sterke for min del.

Da turen begynte å komme seg ned, og jeg var helt utslitt begynte det som var ille å skje. Jeg fikk de værste hallusinasjonene. Og jeg er desverre ikke så fan av det. Alle hallusinasjonene jeg fikk, var i 3D-form, som om det var skapt i milkshape eller no lignende. Var alt fra at kompisene mine ble til katter og andre dyr, at genseren til en annen begynte å prate til meg. At det stod masse mennesker helt stille i gata å så på meg, små nisser som hoppa rundt meg og sang osv. Men alle gjenstander og mennesker så ut som 3D animasjoner, var veldig rart. Også var det småting, som at askebegeret så ut som en deilig kald øl, med deilig øl-skum. Men da jeg drakk var det sneiper i den(jummy). Også når jeg skulle lade mobilen var laderen ødelagt der den lå i hånda mi, men dagen etter så jeg jo at den var like hel.

Kanskje ikke den værste bad-trippen. Men for meg er hallusinasjoner ganske creepy. Er ikke fan av det(selv om det er spennende å høre om lsd, dmt, sopp osv erfaringer her, så jeg ble ganske freakd out.



En ting; Hvorfor fikk jeg mye halliser? Partiet kom vinteren'07(om ikke før?) sammen med Rolex partiet.

Thx
Sist endret av Beefman; 4. januar 2008 kl. 09:26.