View Single Post
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Classy as always.

Men du, hva er det som trekker deg hit? Du har brukt mye tid og krefter på å (med vekslende hell!) forklare hva du misliker med dette forumet, akkurat som i forrige runde. Vi hadde en del utvekslinger på PM sist og mitt inntrykk var at du var ganske drittlei av hele forumet og veldig klar for å finne deg et annet sted å henge på nett. Likevel er det åpenbart noe som trekker tilbake. Tilsynelatende for å fortsette kjeklinga akkurat der det slapp da du ble utestengt sist. Av alle ting å regge ny bruker for!

Så... Hva er motivasjonen din? Trives du her, sånn egentlig? I så fall: hvorfor? Vi har nå brukt mye tid på alt du misliker; det hadde vært hyggelig å få den andre siden servert også. Hva liker du med freak.no?

Eller det en annen grunn til at du kommer hit? Vil du trolle? Settle a score? Få verbal grisebank og bli kasta ut igjen slik at du kan pleie et martyrkompleks i fred? Eller kanskje omvende alle disse steile kommunistene i forumledelsen til den sanne tro? Ja, jeg er kjip nå, men jeg holder faktisk alle muligheter åpne - jeg klarer i alle fall ikke å se noen fornuftig forklaring på din tilbakekomst. Hva er det du ønsker å oppnå?
Vis hele sitatet...
Tror motivasjonen for å komme tilbake kan sammenlignes med tiltrekningskraften til en kontrollerende eks eller behovet for å vise seg fram for en fraværende pappa som insisterer på at du skal bli quarterbacken på det lokale laget i amerikansk fotball.

Noe overordnet agenda har jeg ikke og jeg er vel stort sett drevet av en slags mental kløe som oppstår når jeg ser ett dritdårlig argument høste tjue Kp og motsvar bli sletta. Da hadde det vært så digg å slå tilbake med en skikkelig scoring, få stilnet kløen og bli kåret til neste kaptein på laget så pappa endelig ser hva jeg er god for. Når ikke innleggene blir møtt med anerkjennende nikk fra pappa, selv etter iherdig innsats, får jeg bare prøve igjen neste gang.

Positive ting jeg kan si om stedet er at debattene ofte er lærerike og har ett høyt nivå, layouten er top-notch , moderatorene kan tross alt være hyggelige fra tid til annen.Dessuten er det skikkelig digg å få KP, eller å se meningsmotstandere vri seg i smerte i en blodpøl på gulvet etter en verbal fulltreffer(ja, Vidarlo. Jeg har nesten samtlige diskusjoner vi har hatt i tankene).