View Single Post
Noen av oss var der, men det var ikke Dodecha og Vidarlo.

Dere er to brukere her inne jeg tidligere har hatt respekt for og lærte mye av, men også arrestert på en del direkte faktafeil uten å nevne stort om det.

At dere sitter der på avstand og underdriver faktiske tilstander blir litt for spesielt for min smak.

At dere i det hele tatt tør å være så påstående rundt noe som er dokumentert, er for meg uforståelig. Skaff dere riktig informasjon på ett eller annet vis. Følg saken fremover eller vennligst la det ligge til dere vet hva som er fakta eller ikke

Ærefulle mennesker innrømmer det i ettertid når de tar feil. Det har jeg ofte til gode å se fra dere to.

Jeg har observert/brukt dette forumet siden sin spede start og vet veldig godt hvordan det har utviklet seg med tiden. Lange velformulerte svar med egen vinkling som fasit, gjentaes til det kjedsommelige til debattantene går lei, så går dere «seirende» ut med masse kp og har sikkert rett i alt

Mulig dette blir litt for direkte tale for noen, men jeg er meg og taler rett fra leveren.
Det er ikke alltid like givende som de som jatter med mengden for å være på «riktig pk» side, men det er absolutt verdt det for min egen samvittighet og integritet.
Foruten om det, har jeg lært og opplevd både mye bra her på Freak, uavhengig av brukernavn og titler, vil jeg gi kudos til -alle- som noensinne har postet gode lærerike innlegg her på freak