View Single Post
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Det er en utrolig utbredt oppfatning! Mange føler at de får så forbanna mange innlegg sletta. Men de gjør ikke det. I alle fall ikke normalt. Gå inn på brukerprofilen din og sjekk selv. Som du kan se er ikke tallet veldig imponerende. Du har ganske mange innlegg i tråder som har blitt sletta, men det har vi alle mann. Da forsvinner selvsagt innlegget ditt også, selv om det ikke nødvendigvis var noe galt med det.

Du illustrerer imidlertid problemet veldig godt: Du sitter med en vag følelse av at mange innlegg forsvinner. Når følelser er involvert blir 1 til både 10 og 100 ganske fort, det er veldig menneskelig. Alle gjør det! I dette konkrete tilfellet kunne jeg sjekke tallene og dementere påstanden ganske enkelt. De fleste påstander om moderasjonsfeil og maktarroganse er imidlertid klin kuk umulig å sjekke uten konkrete eksempler. Jeg kan ikke vite at X faktisk ble utestengt på urimelig grunnlag i 2019 hvis jeg hverken vet hvem X var, hva begrunnelsen var, eller hva som var opphavet. Jeg må grave frem de aktuelle trådene, lese hva som ble sagt og eventuelt spørre de involverte parter om deres historie før jeg kan gjøre meg opp en mening. Kanskje var X faktisk en cunt helt på ekte, og hvis han hadde lest tråden med edru øyne ville han sagt seg enig. Det skjer!
Vis hele sitatet...
Sitter ikke med noe vag følelse. Har fått beskjed en gang om at lite informative kommentarer får stå, og resten av svadaen min som igår feks blir sletta. 0 problem med det.
Sist endret av Myoxocephalus; 11. april 2021 kl. 09:23. Grunn: quotefix