View Single Post
Jeg kan også opplyse om at en annen bruker som har svart i denne tråden gikk bort av en heroinoverdose i fjor, etter årevis med rusmisbruk og angst. Det kom som et sjokk da han ikke drev med sprøyter eller hero før det bare bikket. Han stoppet meg opp på gaten da han overhørte meg preike om musikk etter en fuktig kveld ute, til tross for sterk sosial angst. Et nydelig menneske som jeg fikk gleden av å kjenne i en kort tid.

Dette er urelevant til tråden sånn sett i forhold til løsemidler, men han levde et liv på lik linje med trådstarter. Tenker det kan være en grei tankevekker til dere unge som måtte finne tråden. Rus er interessant, men det er også potensielt livsfarlig. Det er og kausaliteter mellom ulike stoffer, deg som individ og avhengighet i seg selv som kan være umulig å forstå omfanget av når du er uerfaren, ung og dum.

Håper de som er dratt fra oss her har funnet fred nå og jeg håper dere som leser dette evner å forstå at livet i seg selv er den ultimate "trip". Du reiser bare én gang. Skal du eksprimentere, gjør det fra et kunnskapsrikt og avslappet ståsted. Rus skal berike et allerede eksisterende liv, ikke være en flukt fra det.