View Single Post
Mako Infused
twisted shroom's Avatar
Trådstarter
875
Sitat av Tinker10 Vis innlegg
Jeg blir sjeldent målløs, men det her var heavy greier. Det at du er 16 kan være både og. På den ene side er du fortsatt i utvikling, og dersom du klarer å slutte pronto, har jeg trua på at du om 2-4 år vil være som alle andre 18-20 åringer. Bare en del erfaringer rikere. Ulempen med alderen din er at du har rikelig med tid til å fucke det skikkelig til, og etterhvert nå "the point of no return". Da vil du om 10-20 år være han sprø fyren som snakker med seg selv, og alle barna på den lokale barneskolen er litt redd deg. Vokste selv opp med en sånn i nabolaget. Det er nok høyst sannsynlig en rolle du ikke vil ta på deg.

Du er jo 16 år. Folk er forskjellige, noen blir tidlig utviklet, andre noe senere. Hvor godt utviklet du er fysisk tror jeg få her bryr seg om, men jeg snakker nok for flere enn meg selv når jeg sier jeg HÅPER skadeomfanget ikke er for stort, og at du er voksen nok til å innse at dette må ta slutt. Og det rimelig brennkvikt. Kvitt deg med alt som minner deg om sniffingen, prøv å ikke tenk på det, for all del ikke romantiser rusen når du sitter med de tidligere bensin-vennene dine, og oppsøk hjelp. Åpne deg for foreldrene dine- om du tør! Da er du tøff! Ikke når du sitter med en pose bensin og håper på gratis dagskort til legoland. Om det å legge kortene på bordet for mor og far blir for tøft, noe jeg lett kan skjønne, så kontakt hvertfall NOEN. Første skrittet tok du jo her, og det er en start Ønsker deg all verdens lykke, og ber deg pent om å ta til fornuft. Du har hele livet foran deg. Og det er ikke for sent å få snudd tilværelsen din.

PM meg gjerne om du vil prate. Jeg har ingen offisiell kompetanse innenfor rus og psykiatri, bortsett fra en brennende interesse samt en del egne erfaringer. Har lest forumet her i flere år, du fikk meg faktisk til å registrere meg. Lykke til, og bruk all den fornuften jeg opplever at du er begavet med. Du skriver bra til 16 år å være, du er innsiktsfull og reflektert, og jeg ser ingen grunn til at du ikke kan bli/gjøre akkurat hva du vil.


God helg til deg, og alle andre her. Gøy å endelig få surret meg til medlemskap, og jeg gleder meg til å tilegne meg, samt forhåpentligvis bidra med kunnskap og hjelp til forumet her.
Vis hele sitatet...
Haha, du kommer mange år for sent, Jeg lagde denne tråden i 2008. Så jeg er 20år nå, livet mitt er langt fra perfekt, men jeg er mye bedre en det jeg var når jeg skrev denne tråden.