View Single Post
Mako Infused
twisted shroom's Avatar
Trådstarter
875
Sitat av Glade Vis innlegg
Har laget en traad relatert til mitt misbruk av glade dospray, i 2009/2010.

Jeg hadde helt fantastiske spirituelle opplevelser paa denne gassen, var blant annet i kontakt med entiter laget av rent hvitt lys, som vibrerte farger og energi

Traaden viser bilder og treffer punker paa om dette var psykose relatert, eller muligheten for at jeg faktisk var i kontakt med andre dimensjonale vesner.
Artig viss flere kunne delt erfaringer eller tanker om dette.
BTW jeg vet at dette er litt tabu, men jeg syntes det er viktig og gi utrykk for sine erfaringer. Og hvilket bedre sted en freak!

Link under
http://freak.no/forum/showthread.php?t=219328
Vis hele sitatet...
Greit, jeg kan godt forstå at du synes løsemiddel rusen er en spessiel greie, jeg drev mye med bensin sniffing selv for lenge siden, å akkurat som deg synes jeg det var veldig vidunderlig og forstående, så kom det til et punkt at jeg fikk alvorlige skade på grunn av denne idiotien(viss du leser i den store løsemiddel tråden så kan du se). Men det som er, er at uansett hvor god "rusen/opplevelsen" er så er det ikke verdt skadene du pådrar deg, for faen, det er ikke en gang et rusmiddel, løsemiddler er stoffer som når du innhaler gjør at du mister oksygen tilførselen til hjernen. Den "psykoaktive" effekten du får av løsemiddler for du rett og slett fordi hjernen din ikke får oksygen.

Det finnes hundrevis av psykoaktive stoffer som gir deg opplevelser som er gjerne enda mer spennende, lærerikt og MYE MYE tryggere en det løsemiddler er.

Viss du har noe å leve for så slutt med løsemiddler... Men viss du med andre ord har lyst til å leve på kanten og gir faen i om du dør eller ikke så kan du vell bare fortsette med idioti.