View Single Post
Sitat av chrox Vis innlegg
En slik opplevelse vil selvsagt sette spor. Vet ikke om du skal gå å tenke så mye på at du er skada. Kan godt bare være at denne opplevelsen har forandret deg. Har selv hatt en helt vanvittig "psykose" og kjenner meg sånn igjen på det du skriver. Min var også om det gode og det onde. Jeg valgte det gode til slutt. Det føltes ut som noe tok styring over meg. Det var rett og slett nesten for crazy til at dette bare var noe som skjedde i hodet mitt. Det var som livets eksamen. Det var som noe eller noen tok styringen over meg.
Jeg er sikker på at det finnes mer mellom himmel og jord og at min opplevelse hadde noe dypere ved seg. Du har begynt å tenke over forskjellige ting. Dette er nødvendigvis ikke en negativ ting. Dog du er sikkert skremt over opplevelsen.
For alt du vet var det meningen at dette skjedde.
Vis hele sitatet...
Ikke kom med sånt piss til en fyr som legger ut om hvordan han har fått livet sitt ødelagt av den mest lobotomerende formen for rus man finner.

Du må tro hva du vil, men det er aldri meningen at folk skal drite seg så hardt ut. Du får lese deg opp på hva psykoser egentlig er, og hvordan det du sier om din egen psykose er ganske nærliggende det man hører eksempelvis schizofrene si når de omtaler sine psykoser.

Det var ikke en spirituell opplevelse, det var ikke "meningen", og selvsagt er det snakk om skade - ikke "forandring". Å trekke inn overtro og skjebne her er bare latterlig og upassende.