View Single Post
Jeg må nok si meg enig med Twisted Shroom.

Jeg husker for mange år siden, da vi var drittunger, 7ende klasse eller noe, så innhalerte vi Trykkluftspray (Dust Off som det heter nå), og når vi tenkte: Men dreper ikke detta hjerneceller da? Så sa vi bare til hverandre: Nei herregud, det er jo bare komprimert luft! Vi får overdose på luft, det er enkelt. Er derfor vi blir svimmle. For mye luft

Sånn tenkte vi da. Og når noen sa vi mista 7000 hjerneceller hver gang tenkte vi bare som så: Jaja, 7000 utav flere 100. millioner.

Vi tenkte jo ikke over det som noe farlig. Det var jo bare luft!

Jeg hadde en liten periode en sommer på en uke eller to som jeg sniffa litt bensin. Vet ikke hvorfor. En kamerat og jeg gjorde det, så. Ja.

Jeg fikk en åpenbaring på bensin: Jeg stod ved en "slenge" ved et vann sammen med 2 kamerater. Jeg var helt i bensinverden, og så skjønnte jeg: Jeg er ved begynnelsen! Her møter mennesket (Jeg følte at vi var hulemenn) vannet, eller naturen eller noe i den duren, jeg husker ikke helt. Er sånn man kan få i drømmer. Jeg skal aldri sniffe igjen. Det skader så jævlig. Og man blir ikke informert om det, spread the word guys and girls!

I lang tid etter den sommern følte jeg meg litt fjern. Hverdagen ble ikke påvirket, ingenting ble vanskeligere, men jeg følte det var så trist. Jeg ble lei meg av det. Og er det fortsatt.. Jeg tror jeg er litt fjern. TROR, er ikke helt sikker, kanskje jeg bare er blitt vant til det. Jeg gjør ting før like lett som alltid, tror jeg. Kanskje jeg husker litt dårligere, vet ikke. Avogtil når jeg sitter å tenker, feks nå føler jeg meg litt distansert fra virkeligheten. Ting er liksom ikke virkelig.

Jeg hater det, men det er jo ikke alvorlig i mitt tilfelle. Er bare litt fjern avogtil avogtil, eller jeg vet ikke. Er så vanskelig å vite. Kanskje det bare er at jeg aldri sover nok?

Nei, faen. Glem meg. Jeg vet ikke, jeg er bare så jævlig forvirra til tider. Vet ikke om jeg er løsemiddelskada eller ikke.

Kids, gi faen i bensin.

Hvorfor kan jeg ikke endre posten (Med andre ord: Beklager for dobbel-post)?

Jeg vet ikke. Jeg er nok ikke løsemiddelskada. Men avogtil er jeg litt fjern, men det har jeg vært til tider før.

Sorry.

Åja faen, den endres ved dobbelpost.

Merka det ikke før nå.