View Single Post
Sitat av Mith Vis innlegg
Så ingen av dere lurte på hvorfor det ikke er aldersgrense på det? Ingen som lurte på hvorfor voksne folk ikke bruker det i festlig lag? Ingen som lurte på hvorfor det koster mindre enn øl og vin? Heller ingen som spurte sine foreldre om hvorfor de puttet det på bilen når det er mye bedre å sniffe? Og når du fikk hundrevis av spørsmål om det var farlig så sjekka du det ikke?
Absolutt alle plasser du spør eller slår opp vil fortelle deg at det er ufattelig idiotisk og livsfarlig å sniffe bensin.
Så lite kritisk har jeg vanskelig for å tro at en hel skole er. At noen driver med det kan jeg forstå, men å skylde på skolen og at du ikke var klar over farene ved det kjøper jeg ikke.
Vis hele sitatet...
Når jeg gikk fra 6-9 klasse var det ikke særlig mange som var klar over farene hos meg heller. Mange trodde det var ufarlig pga. at det solgte det i butikk(formfett etc.), og bensin solgte de jo på alle bensinstasjonene, så hvordan kunne det være farlig? Såklart var det de som skjønte at det var farlig, men absolutt ikke alle. Det ser ikke ut som du har særlig forståelse for hvordan enkelte barn/ung ungdom tenker.