View Single Post
Bare lurer på en ting, er det normal å begynne å spørre spørsmål til deg skjøl om hvorfor ting er sånn og sånn og fundere om mye rart etter man har tat f. eks løsemiddler eller 2c-b eller lignende?

Og er det normalt at man får litt sånn rart syn på ting altså man ser ting på en litt rar måte noen ganger og selve synet blir litt sånn tåkete?

Sitat av Rottegift Vis innlegg
For å spikke litt flis, så tror jeg ikke dette helt kalles en psykose, men DP/DR, depersonaliseringslidelse. Jeg kjenner igjen spørsmålene og følelsene du beskriver her fra tiden jeg selv slet med det samme.

Det ser ut til at folk som har intense opplevelser, spesielt av typen hvor man er ute av kroppen, inni en annen verden, del av konstruerte virkeligheter, også videre, er de som opplever depersonalisering. Som om man automatisk begynner å intuitivt sette spørsmål ved virkeligheten så snart man har opplevd en annen, som føles like ekte.

Til alle dere som har vært igjennom det samme, hvordan var/er drømmene deres i denne tilstanden?
Vis hele sitatet...

Så nettopp denne posten og trykket på linken jeg så og det er helt vanvitting jeg føler det er akkurat sånn jeg er, jeg ser ikke ting som det er jeg er litt utenfor kroppen vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det men ting var ikke som det var før.

Er det noen måte å kurere dette på?