View Single Post
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Tankene mine har også blitt påvirket av bensin, ofte at jeg føler meg våken mens jeg drømmer og at jeg føler at jeg drømmer mens jeg er våken. Er også en tanke jeg går konstant rundt med, at jeg aldri klarte å fjerne posen fra munnen min, føler at jeg sitter i en eller annen skog og sniffer bensin nå, å når jeg først for tatt den vekk kommer jeg tilbake, føler liksom at hele verden er en illusjon, og tenker ofte hvorfor smiler vi?, hvorfor ler vi?, hvorfor gråter vi?, hvorfor har vi det vondt?, hvorfor det?, hvorfor det?, hvorfor det?
Vis hele sitatet...
For å spikke litt flis, så tror jeg ikke dette helt kalles en psykose, men DP/DR, depersonaliseringslidelse. Jeg kjenner igjen spørsmålene og følelsene du beskriver her fra tiden jeg selv slet med det samme.

Det ser ut til at folk som har intense opplevelser, spesielt av typen hvor man er ute av kroppen, inni en annen verden, del av konstruerte virkeligheter, også videre, er de som opplever depersonalisering. Som om man automatisk begynner å intuitivt sette spørsmål ved virkeligheten så snart man har opplevd en annen, som føles like ekte.

Til alle dere som har vært igjennom det samme, hvordan var/er drømmene deres i denne tilstanden?