View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av MissSmokeAlot
Mentaltmelt, vi må ha misforstått hverandre her en plass. Poenget mitt skulle være at har man allerede ødelagt hodet på bensin, synes kanskje jeg det beste ville vært å ikke ødelegge det mer med evnt. farlige effekter av hallusinogener, selv om jeg er svært klar over at det også finnes positive. Men jeg synes ikke disse klarer å utjevne hverandre, så hvorfor ta den risken?

Hilsen Hushælvete, som ble utestengt og måtte lage ny profil.
Vis hele sitatet...
Jeg kan skjønne at når man først har ødelagt seg på bensin, så vil man ikke ødelegge seg mer.
Poenget her er at hallusinogener har ingen fysiske effekter på hjernestrukturen som løsemidler har: Løsemidlene etser bokstavelig talt bort hjernemasse. LSD,Sopp,DMT etc har aldri blitt påvist å gjøre den slags, eller noen annen form for fysisk endring av enten hjernestruktur eller resten av kroppen.

De eneste negative effektene hallusinogener kan ha, er å fremprovosere latente psykotiske lidelser (man skal aldri ruse seg om man er mentalt ustabil), eller gi deg en såkallt "Bad trip" der og da, som går over så fort rusen er over.
Sist endret av Dodecha; 4. september 2008 kl. 14:17.