View Single Post
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
367
Du tilstår i retten, og da mener jeg at det blir sent et skriv til dommer, også får du noen prosent strafferabat.

Men du må huske at du fortsatt må i retten med dommer for å tilstå, og der vil du bli utspurt ekstremt mange senesetive spørsmål fra dommer, som dem regner med at du svarer ærlig på, siden du tilstår. også regner de straffen din utifra det du har gjort + hvordan du oppfører deg og hva du sier i retten.

Jeg har hatt en tilståelsesdom før, og det ville jeg aldri gjort igjen. du tjener så og si ingen ting på det, men du er garantert til å få straff. Her er det nok nesten altid best og ikke tilstå, om det ikke er 9 eller 10 år i fengsel det står om da, for da kan det jo gjøre en forskjell. men på fyllekjøring, russaker og voldsaker der straffen ikke er 1 år i fengsel en gang, så ville jeg aldri gått for tilståelses dom

Jeg følte meg IKKE trygg i en tilståelse sak, med 1 dommer og 1 vitne som dommeren kjente fra før og ikke jeg. Fikk 2 eller 3 år betinga i den saken også så jeg føler egt ikke at tilståelsen ga meg noen fordeler
Sist endret av Absurd; 27. september 2021 kl. 21:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.