View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hehehehe ex-stoner her og innser som rusfri og normalisert hjernen igjen hvor fucka konspirasjonshekten min har fremstått for andre. Jeg posta ting som at terrorangrep (ikke bare 9/11 som flertallet er enige om ikke er helt som vi har blitt fortalt) var skuespill og de skada man så bilder av var innleide skuespillere, alien presidenter, osv. Innser hvor respektløst og langt ute det var å insistere på det.
Vet ikke hvorfor jeg ble interessert i konspirasjonsteorier men fikk en sterk dragning mot å finne "sannheten" og meningen med livet og begynte å dekode koder og gå ganske langt inn i det. Der hvor det kanskje var en sammenheng mellom fire ting dro jeg inn sammenhenger med tjue andre ting.

Hadde ganske mange venner og bekjente som var "klar over" de samme tingene og det styrka jo følelsen av at jeg hadde rett.

Er seks år siden jeg slutta å røyke nå og er overhodet ikke interessert i konspirasjonsteorier på samme måten som før, men er allikevel bevisst på at syke ting skjer, og eksempelet du nevner med pedoringer med tilknytninger til det hvite hus er jo et av de som faktisk eksisterer. Se på Epstein som nettopp tok livet av seg fordi det kom fram så mange anklager om trafficking av jentebarn til sexfester, han er tidligere dømt for dette også. Trump har deltatt på mange av de festene og i følge jentene selv vært med å ta del i sex med de. At han bruker prostituerte veit jo alle, men han har også utnyttet jentebarn. Han gikk fra å kalle Epstein er nær venn han hadde hatt det mye gøy med, til å nekte for at de hadde vært venner , så fort Epstein ble dømt. Epstein ble også innled av Trump for å skaffe jenter til private fester på trumps nattklubb, og minst et tilfelle det var et lukket selskap for bare epstein og trump og en gjeng med mindreårige jenter. Denne type trafficking er vanlig men kamuflert som selskapsevent, jentene blir lovet en godt betalt servitør jobb, dansejobb, flyer utdeler jobb, flydd til byen/landet det gjelder, så fratatt pass, penger osv så de blir avhengig av sjefen og tvunget til å gjøre som han sier.

Det er også ganske godt bevist andre kjendiser som har deltatt i slike pedonettverk.

Jeg forholder meg ikke til hjemmesnekra youtube videoer lenger lagd av en i psykose, men god journalistikk og rettsdokumenter om anmeldelser og vitneutsagn. Det at Trump ikke er en alien betyr ikke at han ikke har misbrukt mindreårige jenter. Det har flere av de rundt han også.