View Single Post
Sitat av 05d2f9382502ceb Vis innlegg
Nei, du eier ikke selvinnsikt eller refleksjonsevne om du oppfører deg slik som du har gitt uttrykk for. Du er en kynisk person som gir uttrykk for at du systematisk driter i andre personer viss det kan gavne deg. Konfrontert med det trekker du på skuldrene.

Det er ikke kjennetegnene på en veldig reflektert person.
Vis hele sitatet...
Hør her kompis, dette er så feil som det kan bli. Jeg er en ekstremt sympatisk og hyggelig person. Alle som kjenner meg kan bekrefte dette både familie, venner og kolleger. De ser ingenting galt med meg, jeg er helt normal og det er ikke mye som er feil med meg. Jeg har få dårlige sider, noe negativt har jeg, men det synes ikke på overflaten, så ingen jeg bryr meg om merker noe til dette.

Jeg kunne blitt din beste venn, selvom jeg ikke hadde ansett deg som en venn, ville du ha ansett meg som en veldig grei og hyggelig venn. Her på forumet har jeg ikke gjor annet enn å hjelpe folk med tips. Enten det er medikamenter, rusmidler eller psykisk/fysiske problemer. Her er et eksempel: https://freak.no/forum/showthread.php?p=3405193 hva er kynisk eller slemt med mitt inlegg her? Jeg går aldri i personangrep i motsettning til deg.