View Single Post
Jeg er enig i det downlow sier. Tror det med å forventningene man setter til seg selv ifh til relasjoner man har her i livet, er ikke akkurat feil, men veldig rart.
Det forventes at du skal reagere sterkt ifh til dødsfall, eller en forelskelse, men verden er ikke så svart og hvit.
Tror det er hovedsakelig det handler om hvordan relasjon du har til den personen og hvordan du generelt takler følelser. Andre er mere "kalde" og noen er mer følelsesladet igjen.

Jeg personlig kjenner at det har gått litt i begge de retningene. Når jeg var rundt 16-20 år, så var jeg skikkelig følelsesladet, ble sterkt preget av forhold å forelska meg lett som bare det.

Nå i de siste årene har jeg blitt mere kald, og å jeg lar ikke folk komme like sterkt inne på meg, som før. Og personlig er det veldig godt for min del da, jeg som oftest ble såret av å slippe personer så sterkt inne på meg.

Men ville kanskje valgt bort dobbeltlivet viss jeg var deg, tror det blir vanskelig å få ett godt fotfeste i ditt eget liv, viss du alltid skal gå og late som du er noen andre. Samme med og skape en identitet rundt deg selv.

Men som det også har blitt sagt tidligere tror jeg du kan klare å bli forelsket, det er bare mye vanskeligere for deg, enn for gjennomsnittet.